tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

15.10.08

-dari awal pagi sehingga ke petang-

tadi ada kura-kura nk bunuh diri
agaknya putus cinta kot..
hmm kura-kura pun ada perasaan
hahaha
eh..ke dia takde prasaan yg nk p bunuh diri 2?
eh..
entah..
huhuhuhu
tapi kura-kura itu belum sempat membunuh diri
ada seseorang telah dihantarNya..
untuk menyelamatkan kura-kura itu
hahahahaha---

10 comments:

bB sYasYa said...

kura2 mane plak ni yunk?
hehehehe

Ojie said...

kalo putus cinta, jgn bunuh diri tp "bunuh" je org yg buat kita putus cinta..muahahahaha

ciwomuzi said...

sape yg selamatkan kura2 itu??

hakunamatata said...

[bb syasya] : hahahaha..nk kata kura-kura..ada tanduk kat hidung dia. nk kata labu labi..besaq gedabak la pulak..huhu

[ojie] : wahaha..dah tu??kita pulak kene bunuh dihukum gantung. wahaha

[erinz] : huhu..ko agak2 sapa ye??.. kihkihkih..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hakunamatata said...

terimakasih untuk anonymous sbb sudi post comment. tapi aku tepaksa delete!chow!

alif-mikail said...

erk.. polemik sungguh..

dengki le org pandai buat entry pendek² ni

hakunamatata said...

hahaha...tenkiu incik alif

Anonymous said...

peace untuk greenpeace kulim hitech!

hakunamatata said...

mai lagi mangkuk ayun ni. komen mcm ni tapa! hg letak privacy aku dekat tapak kasut..siap!gedush100000x!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...