tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

28.10.08

anak2 kecil main api

bila kemalasan melanda tak payah cakap lah. nak bikin apa pun semuanya malas. kalau nak makan pun sudah naik malas apatah lagi nak buat sesuatu yang memeningkan kepala. memang daripada azali cik pijah bukanlah seorang yang rajin berusaha..kalau pakar motivasi tengok mereka akan cakap "budak ni tidak ada misi, visi dan langsung tidak berinovasi dengan dirinya". semua dibuat last minute. mak dengan ayah tengok pun geleng kepala sudah. tak payah nak cakap banyak menghabiskan buih dia buat pekak ajek. dan sekarang, beliau ni dah malas nak tahep bebanyak.

'Engkau laksana bulan- PRamlee - ' uph.. lagu-lagu p ramlee semuanya menusuk jiwa tahap terpanah arjuna yang tajam. mengapa kudiseksa..kenapa kita bersua..berjumpa dan bercinta tetapi menderita...cikpijah sedang melayan..

jiwang ah! semalam ada orang bukak radio sinar fm kuat2 dalam bas. semua lagu zaman2 ziana zain yang kuar. dah berapa kali aku bagi signal. 'bang! tolong tutup radio tu boleh tak! ' dalam hati jer ar..pelepasan bom masih berada di tahap kawalan. tapi itulah.. tak paham bahasa hati mamat nih. rasa macam nak baling je slipar kudus ni biar masuk mulut.

2 comments:

Nazra said...

best pa lagu oldies2 nih. kdg2 leh layan jiwa raga sanubari memori, haha :P

hakunamatata said...

ye ke, xbes lah. adoi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...