tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

23.10.08

~Apa kebenda lah..~

assalamualaikum dan salam kasih sayang.

ni ha.. semalam nengok cita ni. i'm not single..yela2 aku taok aku dah ketinggalan zaman
memang da lama nk nengok. tapi xtertengok. jadik bila kebetulan ada kat kirana dan dah tebukak depan mata.. tengok la apa lagik. cerita nie memang bes. banyak unsur lawak bo***. huhuhu.. rasa macam tengok filem project assignment. hakhakhak.. cam bongok je..

hahah..publisiti gempak abeh.. selama ni aku rasa macam.. macam ruginya xtengok. macam..nak g beli dvd..macam..nak marah2 kawan aku tuh. sebab dia ari tu aku xleh tgk citer nih. ktorunk g tgk dark nite. tapi sekrang.. aku nk cakap time kaseh la.. hahahaha. aku dgn along aku mmg gelak sakan lah terlihat kepada lawak2 nih. gelak kepada feeling yg xmenjadik. tetibe nk mintak cerai. apa kes. dah tuh lari terhinjut2. hikhikihik.. dah tu dgn ahmad idham dan bosnya.. adoyai.lawak abeh. hahahahaha. huhuh. geli perot nengok cerita ala2 korea ni. waaa~~dan akhir sekali baru aku taok..rupa-rupanya..tipah tetipu. sian kat ko pierre andre.

6 comments:

alif-mikail said...

alah! cerita ni doploh empat kali tayang kat ASTRO.. boring dah koi!

KOI = SAYA
AOK = AWAK

ada faham...?

hakunamatata said...

hakhak! yelah koi tau la aok tu peminat cite nih. sampai tgk bekali. kalo koi xde kojenye nk nengok dah. wek!hakhak

p/s: susah nao nk pakai bhs nih. gedush!

coffee.and.sugar said...

suka dekat awal.so sweet

hakunamatata said...

hakhak.. swit mende,..

bB sYasYa said...

sya ske tgk part hubby dia bri amanat kt bf dia..so sweet..hubby dia sgt take care!

hakunamatata said...

swit mende..menggelikan.wek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...