tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

31.10.08

aku .. sudah .. malas

sangat malas. aku sudah malas. sangat stress lah! aku malas nak buat baek dengan orang lagi. malas nak baca buku lagi. malas nak berblogging lagi. malas nak baca blog orang lagi. malas nak ber ym lagi. malas nak menyembang lagi. malas nak bercerita itu ini..itu ini. sangat malas! dan sekarang aku nak makan biar gemok. biar nanti semua orang xkenal sapa itu pijah lagi. aku jugak nak pegi wall climbing!!

--sangat stress lah.. kenapa.. dah cuba macam2.. tapi tetap tak boleh hilang ..kenapa.. --

3 comments:

~ochie~ (^_^)v said...

salam.. jgn tension. kalo stres. g minum air sejuk. then amik wudhuk.. hehhe

alif-mikail said...

meh! YM dgn koi! ada faedah jugak hahaha

hakunamatata said...

[ochie]... timakaseh sangat, betol gak tuh. huhu

[pakcik alif]... koi malas nk ber ym lagi la.. tapi nk add ok je. meh2. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...