tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

17.10.08

|| aku ingin bingaR || aku mau ke pasaR ||

hoh! mengantok....
ini sebabnya telebih tdo lah semalam
adoi--

tah..
dah ari jumaat--aku taok..aku taok..
time is running out.. aku taok..

adoi..
malas gilak!
aku nak carik katil
aku nak tido
aku nak mimpi yg indah2

aku sangat xsuka kalo kita tengah bersuka ria--tiba2 ada orang yang merosakkan mood! huh.. kedatangan kamu tidak diundang okek! adoi..gedush100x!!! biaq lebam kedua-dua bijik mata!
lepas tu aku gelak hahahahahahahaha suka hati sambil mencekak pinggang(macam sakuragi hanamichi lepas belasah orang). hmm sebut sakuragi lama pulak xtengok slam dunk..

tadi ada member fujitsu mesej.. bukan itu pointnya-- kwn fujitsu tu adalah rakyat indon..
sekunk pun dia dah balik sana..begembira dengan anak-anak.
aku sangat teharu. terima kasih uda..tandanya dia masih ingat aku--pijah si becok. hahaha
dulu masa keja di fujitsu, aku lah yg paling bising skali sampai dah bapa kali kena tegur dgn senior operator. sukanya bila pikerkan time tu balik..bunyi waktu tu..bau waktu tu.. alahai..
sebenarnya pengalaman mengajar kita
dulu aku mmg pandang sebelah mata dengan operator kilang
tapi bila dah alami sendiri..baru aku taok langit tu tinggi rupanya.
rasa kerdil dengan dorang suma... rindunya waktu tu..
struggle sungguh carik duit malam2, balik keja p kelas pulak(malas nk study sebenaqnya..hehe). hish....rindu korunk wei!

6 comments:

alif-mikail said...

dah pi tidor

alif-mikail said...

kepilong tu apa dong?

hakunamatata said...

hahaha..taktaw la dong! hehehe.. aku taram ja.. :p

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

peace untuk greenpeace kulimhitech jgak!

hakunamatata said...

aku sangat xsuka pada anonymous!! tapi timakasih lah bagi komen! gedush1000x!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...