tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.10.08

aku bukan untuk kau.. dan kau juga bukan untuk aku..
so!! shut up and drive..

jangan kau muncul lagi. aku .. sudah .. pening .. dengan .. kerenah .. hati .. bongek lah!

semua orang cakap.. hang ni..macam budak kecik. xmatang.
sama ada aku yang lambat atau usia aku yang cepat. tapi gigi gerham bongsu dah tumbuh. entah apa2.. mak selalu cakap .. "hang ni pijah..cuba duduk macam orang yang dah habeh mengaji sikit.." entah. apa yang silap ..huh! selalu mengeluh. itu yang xsuka tu. tengteng..

mungkin disebabkan matang tak matang tu.. semua orang tengah sibuk merancang apa yang aku patut buat. pijah..ini lah. itu lah. yang ini lah okey.. bagus. ish..yang ini lah ..jangan amek yang itu. bila aku geleng kepala.. tak mau. ini pun xmau. mesti ada yang naek angin. "abes??hang nak apa. cuba cakap " aaaa. macam nak jerit "aku..bukannya bu dak kecik lagiiiiiiiiiii !! " patut ke cakap..apa yang aku nak.. ;(

--apa yang orang lain pandang tentang kita mungkin betul., terima kasih untuk mereka2 yang selalu mengambil berat.terima kasih untuk segalanya--kadang2 benci menjadi budak kecik tapi kadang2, tetap terselit rasa bahagia--sebenarnya diri sendiri jugak yang membenarkan semua ini terjadi..aku sedar tentang itu-

bla bla bla

3 comments:

Nazra said...

jgn putus asa sih, hidup mesti terus jua ;)

bB sYasYa said...

knp ni yunk??
psl study tue ke?

hakunamatata said...

[nazra].. timakaseh untuk kamu.. muah!

[syasya].. agak ar.. pening lah sya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...