tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

28.9.08

salam kasih..salam ramadhan..

i'm home!! (baru sampai pg tdi dari kulim dengan along aku..) wah! aku sudah berkobar-kobar xtetahan nak beraya..nak makan kutupat+lemang+rendang+nasi impt+kuah kacang. hmm nyum2x,,.. sure best ry ni heheh.

sebab aku da berjaya turunkan berat badan bulan posa ni..jadi epi lah ckit nk jumpa mem2 lama nie.. yahoo.. tp aku rs raya ni 2-3 ari mau naik bekilo-kilo balik badan aku.. adeh~~

lampu liplap dah siap dipasang-- tggl nak balik kemas umah tok kat kg. yelah sapa lagi yg nk kemas kalo bukan anak dan cucunya.. ni umah tok belah mak aku--so takde orang sgt coz mmg adik badik mak aku xde la ramai..

hmm.. tahun ni aku pki baju ry kaler merah! haha.. berseri woo .. tp seri tu tetap malap sikit sebab kali nie beraya tanpa abang gue.. abang yg sorang tu ry ats kapal. haha sian...gerun jugak dengar cerita pasal lanun vs misc kargo.. tp kami sekuarga mendoakan semoga cikpit ni selamat pergi dan selamat sampai..amin~~

ops.. sbelum aku terlupa, ari ni adalah hari ulangtahun sahabat tersayang aku.. siti zaiyani-- adiah aku da beli kat pacific semalam heheh.. xkisah la abes bape hinget, tp yg penting aku dpt membahagiakan kawan aku yg sorang nih. walopun aku tau dia xmain lah blog2 nie.. aku tetap nk ucapkan 'selamat hari jadi' yang ke 21 tahun... semoga zaiyani lebih matang, tenang menghadapi segala rencah kehidupan, panjang umur, selamat dunia akhirat, dan semoga bahagia sentiasa menemaninya sampai ke akhir hayat..aku saaayang hang! huhuhu.. (emo pulak..)

jadi.,.. esok mungkin xon9.. selama cuti raya kali nie, aku akan kutip setiap kenangan dan kegembiraan untuk dititipkan di sini.. walopun xbanyak..tp mungkin adalah ckit..

untuk semua rakan dan taulan..

'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI AMPUN MAAF ZAHIR & BATIN'

p/s: semoga semua berada di dalam keadaan yang sihat untuk menyambut hari yang mulia ini.. salam sayang: pijah~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...